Krajnji cilj ovog projekta je unaprijediti metode projektiranja i razvoja elektromotornih pogona za vučna vozila primjenom sinergističkog pristupa u dizajniranja pojedinih komponenata i razvojem naprednih upravljačkih algoritama u svrhu maksimiziranja performansi i učinkovitosti te minimiziranja troškova eksploatacije vozila.
Krajnji cilj postiže se ostvarenjem sljedećih specifičnih ciljeva:
- Razvoj progamskih alata za računalom podržanao projektiranje elektromotornih pogona za primjenu u vuči korištenjem multifizikalnog pristupa (eng. multiphysic aproach) uzimajući u obzir interakciju pojedinih komponenata i njihov utjecaj na sustav u cjelini,
- Razvoj programskog okruženja za dinamičko simuliranje vučnog sustava i njegovih performansi koji objedinjuje kompleksne nelinearne modele koponenata sustava s modelima upravljanja i dinamikom samog vozila,
- Razvoj metode za određivanje temperature silicija u realnim pogonskim uvjetima, bez negativnih utjecaja na obilježja poluvodičkih sklopki, a u svrhu povećavanja pouzdanosti pretvarača za vuču.
- Razvoj eksperimentalnih platformi (skalirani modeli učinskih pretvarača za primjenu u vuči) za eksperimentalno ispitivanje modulacijskih tehnika i upravljačkih algoritama i eksperimentalno utvrđivanje korisnosti pretvarača,
- Razvoj i eksperimentalno ispitivanje upravljačkih sustava za elektromotorne pogonone baziranih na modelskom prediktivnom upravljanju koji će osigurati maskimalnu učinkovitost sustava tijekom cijelog voznog ciklusa vučnog vozila.